Погледајте практичну примену савремене образовне технологије у нашем новом дигиталном кабинету, на часу математике у свим одељењима 8. разреда. Часове је осмислила и реализовала Јелена Добросављевић, професор математике. Тема је била пирамида и њени пресеци. Обрађена је у програмском окружењу Geogebra. На овај начин, ученици су се упознали са још једним начином учења и вежбања математике и решавања математичких проблема. Стално чујемо да рачунар треба користити у сврху учења и напредовања, али да би ученици то могли морају овладати новим техникама и додатним знањима, упознати се са одговарајућим апликацијама, платформама и окружењима који су уско специјализовани за жељену област. Зато морамо радити на усмеравању ученика на то како да на правилан начин користе рачунар.
На почетку часа смо обновили основне појмове из области пирамиде за шта нам је послужила ППТ презентација, а након тога смо у GEOGEBRI посматрали паралелно дводимензионални и тродимензионални координатни систем како бисмо што боље разумели просторност. Након тога смо у истом програму конструисали пирамиде и њихове одговарајуће пресеке и посматрали их из разних перспектива, јер рачунар омогућава ротацијом и увеличавањем бољи доживљај тродимензионалности. Тако смо на много лакши и прегледнији начин дочарали унутрашњост и спољашњост пирамиде у виртуелном смислу, што наравно у свесци није могуће. Ученици су са лакоћом усвојили и разумели све што је на часу презентовано па ћемо се потрудити да у наредном периоду буде више оваквих часова.












Оставите одговор